Verdier som varer

KLP Eiendom har som mål å styrke merkevaren sin med utgangspunkt i konseptet “Verdier som varer” utviklet av Mint Creative.

Målet var å kommunisere langsiktighet, soliditet og bærekraft på en måte som skiller seg fra den tradisjonelle eiendomsbransjen.

Oppdraget krevde et sterkt visuelt uttrykk som kunne brukes i både fysiske og digitale kampanjer.

Kunde: KLP Eiendom

Leveranse:

Foto

Reklame

Merkevare

Table, Furniture, Desk
Table, Furniture, Desk

Kunde: KLP Eiendom

Leveranse: Foto

Konsept: Mint Creative

Foto: Björn Audunn Blöndal

Reklame Merkevare Bærekraft

Løsningen

Pressworks leverte en tredelt fotojobb som løftet frem KLP Eiendoms verdier:

Little black dress, One-piece garment, Shoulder, Fashion, Standing, Beauty, Waist, Knee

1.

En serie portretter av KLP-ansatte, fotografert i både bymiljøer og KLP Eiendoms bygg, for å fremheve menneskene bak selskapet.

Formal wear, Dress shirt, White-collar worker, Collar, Standing, Outerwear, Blazer, Suit, Coat, Necktie
Vision Care, Eyewear, Sunglasses, Chin, Glasses, Sleeve, Forehead, Nose, Shoulder, Goggles
Facial expression, Smile, Happiness, Sitting
High-rise building, Blue, Daytime, Glass

2.

Stilistiske fotografier av utvalgte KLP Eiendoms bygninger, som visualiserer arkitektonisk kvalitet og bærekraftige investeringer.

High-rise building, Metropolitan area, Composite material, Daytime, Architecture, Glass, Apartment, Metropolis, Engineering
High-rise building, Glass
Black and white, Monochrome photography, Flooring, Floor, Tile, Grey

3.

Nærbilder av materialer for å symbolisere soliditet og varighet.

Black and white, Road surface, Tile Flooring, Composite material, Floor, Monochrome, Concrete, Grey
Finger, Wrist, Gesture

Resultatet

Fotografiene dannet grunnlaget for en langsiktig merkevarekampanje, distribuert på tvers av fysiske og digitale medier, inkludert printannonser, digitale utendørskjermer og KLPs egne kanaler.

Flooring, Rug, Floor, Mat
Display device, Advertising
"Samarbeidet med Pressworks var profesjonelt og effektivt fra start til slutt. Resultatet ble en bildeserie som effektivt formidler vår langsiktige tenkning og kvalitetsfokus."

Elisabeth Selvik Hjelle
Markeds- og Kommunikasjonsrådgiver KLP Eiendom