Verdier som varer
KLP Eiendom har som mål å styrke merkevaren sin med utgangspunkt i konseptet “Verdier som varer” utviklet av Mint Creative.
Målet var å kommunisere langsiktighet, soliditet og bærekraft på en måte som skiller seg fra den tradisjonelle eiendomsbransjen.
Oppdraget krevde et sterkt visuelt uttrykk som kunne brukes i både fysiske og digitale kampanjer.


Kunde: KLP Eiendom
Leveranse: Foto
Konsept: Mint Creative
Foto: Björn Audunn Blöndal
Reklame Merkevare Bærekraft
Løsningen
Pressworks leverte en tredelt fotojobb som løftet frem KLP Eiendoms verdier:

1.
En serie portretter av KLP-ansatte, fotografert i både bymiljøer og KLP Eiendoms bygg, for å fremheve menneskene bak selskapet.




2.
Stilistiske fotografier av utvalgte KLP Eiendoms bygninger, som visualiserer arkitektonisk kvalitet og bærekraftige investeringer.



3.
Nærbilder av materialer for å symbolisere soliditet og varighet.


Resultatet
Fotografiene dannet grunnlaget for en langsiktig merkevarekampanje, distribuert på tvers av fysiske og digitale medier, inkludert printannonser, digitale utendørskjermer og KLPs egne kanaler.



"Samarbeidet med Pressworks var profesjonelt og effektivt fra start til slutt. Resultatet ble en bildeserie som effektivt formidler vår langsiktige tenkning og kvalitetsfokus."
Elisabeth Selvik Hjelle
Markeds- og Kommunikasjonsrådgiver KLP Eiendom