Se hvordan vi jobber
Login til Pressworks
Ford ønsket å kommunisere fordelene med sin helelektriske Ford Explorer gjennom en engasjerende og troverdig reportasje, rettet mot miljøbevisste forbrukere.
Se prosjektet her
Pressworks leverte merkevarebyggende foto til KLP Eiendoms kampanje "Verdier som varer"
Barbour ønsket en omfattende fotoleveranse som kunne fremheve merkevarens klassiske stil, tidløse kvalitet og bærekraftige initiativ.
For å vise frem den innovative el-bilen NIO ET7 for det norske markedet, tok vi med bilen til Rudskogen racingbane for en omfattende test.
Se prosjektetet her
Geodata brukte inspirerende historiefortelling i jakten etter flere kolleger.
Pressworks utviklet en karriereside med historier fra innsiden av den globale organisasjonen.
Toyota ønsket en content marketing-kampanje som kunne vise frem elbilen bZ4X gjennom autentiske og troverdige brukerhistorier.
Kampen om de beste kollegene starter med virksomhetens digitale fotavtrykk.
Kristiania ønsket å markere sitt 110-årsjubileum på en måte som hyllet deres lange historie og samtidig satte søkelys på de menneskene som har formet deres arv – studentene.